|
|
:: Pradžia
:: Analizai
:: Auksinės varpos
:: Bybio dainos
:: Blevyzgos
:: Kalbos pirtelė
:: Kempinligė
:: Klizma
:: Šūdų malūnas
:: Distrofikų arena
:: Nuorodos
:: Kontaktai
Boba su smegenais tinka į žmonas, o visos kitos tik seksui
|
|
Blevyzgos.lt
Vėmalai
Turinys:
-
Vėmalai socialinių mokslų šviesoje
-
Vėmalų maksimizavimo uždavinys trumpuoju laikotarpiu
-
Vėmalų grožis
1
paskaita.
Vėmalai socialinių mokslų šviesoje. Dėstytoja Zajobija Bybauskaitė.
Kodėl žmonės taip nekenčia vėmalų? Juk tai- natūralus žmogaus kūno
produktas, galima teigti, kiekvieno iš mūsų neatskiriama dalis. Reikia paminėti,
kad kiekvieno žmogaus, lygiai kaip pensininko ir moters, skrandis visuomet
pilnas šios nepakartojamos gamtos dovanos. Juk tai medžiaga, be kurios
paprasčiausiai neįmanomas žmogiškos būtybės egzistavimas, tai stebuklingas
skystis, kuris karvės lavoną arba kokio nors obuolio liekanas sugeba paversti
vitaminais, baltymais, angliavandeniais ir kitomis gėrybėmis.
Todėl privėmę nepulkite su pasibjaurėjimu valyti vėmalų, o verčiau
naudokitės reta proga geriau pažinti savo vidinį grožį. Apžiūrėkite jų
konsistenciją, spalvą, kitas savybes. Jeigu pamiršote, tuo pačiu dar ir
išvysite, ką šiandien valgėte (skanaus...). Kiekvieno žmogaus vėmalai yra
unikalūs. Gal būt su tuo reikėtų sieti tą daugeliui žmonių būdingą instinktyvų
norą paslėpti tai, kas privemta. Kaip sako vomitologai: parodyk man savo
vėmalus, ir aš pasakysiu, kas tu.
Dabar pažvelkime į vėmalus iš filosofinio taško. Kaip jau buvo paminėta,
nieko nėra be dievo piršto. Juk ne veltui dar ir dabar vėmimo procesas
pavadinamas " pokalbiais su dievu per baltą telefoną". Nenuostabu, juk vemdamas
žmogus atsiriboja nuo šio pasaulio negerovių, jam visiškai neberūpi sportas anei
politika, netgi patys žemiausieji instinktai (tokie kaip alkis, miegas ir t.t)
atsitraukia į antrąjį planą. Vemiantysis maksimaliai susikoncentruoja ties
atliekamu veiksmu, jo sąmonė laisva, siela skrajoja. Tai tarsi kokia lietuviška
joga, dvasios priebėga sumaterialėjusiame
pasaulyje (atkreipiu jūsų dėmesį, kad vėmimo kokybė ne tik kad visiškai
nepriklauso nuo santechninių įrenginių brangumo, bet ir nuo jų buvimo
apskritai). Ne paskutinėje vietoje lieka ir šviečiamoji vėmalų reikšmė: juk
pažvelgęs į vėmaluose plaukiojančius baltos lietuviškos mišrainės likučius, net
ir toks dvasinis impotentas kaip santechnikas susimąstys apie gyvenimo prasmę,
žmogaus vietą visatoje ir pan. š...
Gali kilti klausimas- koks vėmalų santykis su Lietuvos konstitucingumo
diskursu? Nagrinėjant šį klausimą, tiesiog akis bado jų demokratiškumas. Iš
esmės, vėmalai- tai žmogaus teisių pergalės simbolis ir demokratijos sinonimas.
Dar antikoje buvo suvokta, kad visi vemiantieji yra lygūs, o taip pat pastebėda,
kad vėmalų nesustabdysi. Todėl nenuostabu, kad būtent vėmalų vaizdas akyse ir
palaikė visų negrų, piderastų ir feminisčių kovą už savo teises.
Galima teigti, kad vomitologija dar žengia tik pirmuosius žingsnius. Prieš
akis dar plyti nauji mokslo laimėjimai. Gal būt, prisiderinant prie mieščionių
skonio, bus išrasti braškių skonio vėmalai, tačiau tikriesiems mokslininkams
nedera nusileisti iki tokio niekingo lygio. Jūs paklausite- o kur gi vėmalų
klasifikacija ir tipologizacija? Jūs neteisūs. Pagrindinė vėmalų reikšmė yra ne
chemijos tyrimo objektas. Jie nepažinūs. Viduramžių mokslininkai ieškojo
filosofinio akmens, tačiau jiems nepasisekė. Mes ieškojome filosofinio skysčio,
ir atspėkite, ką radome? Ne veltui kasdieniniame gyvenime nesusiduriame su šia
unikaliu gamtos stebuklu, jis iškyla į paviršių tik svarbiausiais jūsų gyvenimo
momentais. Trumpai susimąstę apie reikškinius, iškeliančius šį stebuklingą
skystį į dienos šviesą (čia paminėtini cepelinai, balta lietuviška mišrainė,
grybai, žuvys) ir atkreipę dėmesį į tai, kad tai išimtinai lietuviški
nacionaliniai produktai, galime žengti į naują revoliucingą atradimą: lietuviai,
o ne žydai, yra išrinktoji tauta! Būtent mums buvo suteikta malonė vėmalais
nuplaukti į tikrąjį dvasingumą.
Visiems jums tikriausiai žinomas teiginys, esą kelias į vyro širdį veda per
skrandį. Tačiau, kaip jau įrodėme, skrandį sudaro kietoji dalis- skrandžio
sienelės, ir skystoji dalis- sultys, kurios yra ne kas kita, kaip būsimieji
vėmalai. Iš čia išplaukia išvada, kad nėra meilės be vėmalų. Taigi be vėmalų iš
viso neįmanomi žmonių santykiai, taigi- ir apskritai žmonių kaip rūšies
išlikimas, ką ir reikėjo įrodyti. Jau ne už kalnų ta diena, kai reikės perrašyti
visas enciklopedijas ir vadovėlius. Aukso raidėmis bus išrašyti žodžiai,
skelbiantys, kad "žmogus- vėmalų gamybos įrenginys".
2 paskaita.
Vėmalų maksimizavimo uždavinys trumpuoju laikotarpiu. Dėstytoja Zosė
Bezdonaitė.
Jei niekas neprieštaraus, tai aš panagrinėsiu vėmalus grynai ekonominiu
aspektu:
Kaip jau skaitėt ir, ko gero, visi sutinkat - vėmalai yra tikrai nepaprasta
Dievo dovana! Vėmalai yra ne tik dvasiškai, bet ir materialiai naudingi mūsų
visuomenei, bei ją sudarantiems invalidams (atsiprašau... individams).
Žmones, kaip įtikinamai buvo įrodyta aukščiau, supranta jų vertę, bet iškilo
problema - kaip tuos vėmalus, kurie išskiriami ribotais kiekiais, panaudoti
neribotiems žmonių poreikiams patenkinti? (čia imame trumpą laikotarpį, kai
kuris nors vienas iš produkcijos faktorių- burnos
skersmuo, skrandžio tūris, mišrainės kiekis, babkės jai nusipirkti, ar koks
kitas išorinis ar vidinis faktorius- yra fiksuotas).
Šią problemą imta nagrinėti, deja, gana vėlai- tik XVIII amžiuje. Tuomet
žmonės pastebėjo, kad vėmalais švaistytis yra nemaža prabanga, ir pradėjo
galvoti, kaip čia maksimizavus vėmimo naudingumą. Buvo išrastos abejingumo
kreives( pvz.: "KObo-Dubos kurva"). Pradėti braižyti vėmalų pasiūlos bei vėmalų
paklausos grafikai.
Vomitologai ilgai suko galvą ir pilvą: kokia gi rinkos rūšis geriausiai
apibūdintų vėmalų rinką? Prie atsakymo buvo prieita dedukciniu metodu: vėmejas
negali būti natūralus monopolistas, nes VEMIA VISI! Valstybė galėtų uždėti
įėjimo barjerus, nes patys skęsta savuose vėmaluose ir greičiausiai norėtų juos
prakalti (kad ir nekonkurso būdu, jei tik kam nors būtų privemta į kišenę). To
nėra, be to, įrodyta, kad vėmalų nesustabdysi, tad ir šis variantas atkrinta.
Oligopolija sunkiai tikėtina, nes yra labai daug stambių apsivėmusių vėmėjų, bet
ir tobula konkurencija sunkiai įsivaizduojama, juk vėmalas yra nepakartojamas(
nors ir kaip norėtum išvemti lygiai tokį patį, kaip tavo kaimynas, tai
neįmanoma, nes informacija apie vėmalų sudėti bei kaimyno skrandžio veikimo
principą yra konfidenciali ir ne visiems prieinama).Taigi, vėmalai greičiausiai
panešėja į monopolinės konkurencijos produktą, kur visi gamintojai turi šiokią
tokią įtaką rinkoje. Kiekvienam eiliniam lietuviui miegoti neduoda viena
mintis: "kaip panaudoti savo varganus 3 Lt., kad galima būtų kuo daugiau
išvemti?" (gal jūs turėtumėt kokiu pasiūlymų?) Šis pavyzdys mus atveda prie
vėmalų maksimizavimo uzhdavinio! Na ir čia visi, kurie yra nors kiek vėmę nuo
ekonomikos pagrindų, gali choru išbliauti, kad ribinis vėmalų kiekis (sakykim,
200gr. skysčio su nuosėdomis) turi būti lygus ribiniam suvartoto "maisto" (čia,
kaip suprantat, eina viskas, kas telpa į gerklę) kiekiui. Maksimizuoti yra
būtina, nes infliacija bei didėjanti konkurencija (augantis vėmėjų skaičius)
daro savo juodą darbą. Jei dar prieš 15 metų 1 zhmogus išvemdavo kur kas didesnį
kiekį visokio gėrio( ištisai kanalizacija užsikimšdavo), tai dabar jau matyti
krizės požymiai. Tai kas, kad dabar daugiau žmonių vemia, bet juk kiekvienas iš
jų, paimtas individualiai, nesugeba net litrinio stiklainio privemti. GĖDA! Prie
ko Lietuva prieis, tokiais kiekiais vemdama? Prie bankroto! Išparduodam Lietuva
dar tiems apsivėmusiems iki ausų užsieniečiams! O kad savi žmonės jau neturi ko
vemt, tai tiems parsidavėliams valdžios vyrams nė motais!
VISI GEROS VALIOS ŽMONĖS! SIŪLAU SURENGTI mitingą prie seimo ir išvemti
viską, ka turim (na suprantu, kad sunkūs laikai, bet parodykim dosnumą,
atiduokim paskutinius vėmalus,
tegu paspringsta!).
P.S.: jei kas norėtų kišt pirštus gilyn į gerklę, t.y. gilintis į maksimizavimo
uždavinį, tai pasiskaitykite brolių Wemalott ir Wemalott vadovšli "Vėmalų
pagrindai:'išvemk, apvemk ir susivemk'".
3 paskaita.
Vėmalų grožis (Dėstytoja Matriona Šliaukova)
Vėmalų grožį pamatome jau jiems išvystant dienos šviesą. Kas gali būti
gražiau už vemiančio žmogaus grožį? Tai tikrai nuostabus procesas...
Įsivaizduokime: žmogaus skrandžio turinys suburbuliuoja, žmogus pajunta kylančią
bangą, kurios jis negali sustabdyti, banga kyla (šiuo momentu žiūrovai pamato
neprilygstamą vemiančiojo gerklės raumenų įtampą), žmogus instinktyviai pašoka
ir bėga (ar ne tuomet pasiekiami pasaulio rekordai?), tačiau karštas geizeris
stipria srove nušluoja visas užtvaras... Keista, kad šis nuostabus reginys, ta
devintoji banga, kol kas nesusilaukė dailininkų ir fotografų- menininkų dėmesio.
Nors pereitame darbe minėjau, kad vėmalų reikšmę liaudies ūkyje nulemia
anaiptol ne jų cheminė sudėtis, tačiau sudėtinga vėmalų tyrinėjimo praktika
reikalauja iš mokslinikų nustatyti tam tikras vėmalų rūšis, porūšius ir grupes.
Reikia pastebėti, kad vieningos vėmalų klasifikacijos nėra. Vėmalai pasižymi
turtinga sąvybių gama, todėl būtų neteisinga išskirti tik kurį nors
vieną požymį. Kita vertus, vėmimas daug ką pasako apie žmogų. Štai paimkime
žmones, kurie
niekada nevemia. Dvasine prasme jie yra menkystos. Šie subjektai esti dviejų
rūšių: 1) dvasiniai rezistentai, kurie slepia savo apsigimimą giliausiame
širdies kamputyje ir stengiasi apsimesti padoriais piliečiai, ir 2) pedofilai,
besistengiantys savo šlykščius polinkius perduoti kitiems
žmonėms. Tokius iškrypėlius lengva atpažinti iš jų amžinai surūgusios nuotaikos
ir agresyvaus moralizavimo. Ar tai pagydoma? Pirmosios grupės ligoniams taikoma
lengva dieta: valgoma mišrainės, riebios mėsos, raugintų kopūstų, užgeriant
degtine, alumi ir šampanu. Kartojama keletą kartų. Antrosios grupės pacientams
pritaikomas radikalus gydymas: vėmalų vonios, šūdų-myžalų kokteiliai, trydos
srovės. Nors pagijimas negarantuojamas, tačiau taikant šį progresyvų gydymo
pacientui lieka bent maža viltis tapti normaliu Lietuvos piliečiu. Esama ir
tokių degradų, kurie atsisako gydytis nuo savo negalios, o kaip žinia, pagijimas
negalimas be paties paciento noro. Čia jau begali padėti tik eutanazija.
Gali iškilti klausimas: o kam mums vėmalai, kai yra šūdai, myžalai ir
kitos organizmo substancijos? Vėmalai iš visų šių medžiagų išsiskiria savo
neprievartiniu požiūriu: žmogus negali nešikti, o nevemti- gali. Todėl vėmalai
yra žmogaus dvasinio subrendimo matas. nevemiantis žmogus tėra paprastas žemės
kirminas, neturintis ryšio su aukštesniąja materija. Tačiau tokį kelią jis
renkasi pats. Ir priešingai, žmogus, laistantis savo vėmalų energiją ant
kiekvieno kampo lyg koks šuniukas greitai nebeteks savo gyvybinių galių. Galbūt
todėl vėmalai susilaukia tokio menko plačiosios visuomenės ir purvasklaidos
dėmesio.
(c)Lori, Nevidonas
|