|
|
![](nav.jpg)
:: Pradžia
:: Analizai
:: Auksinės varpos
:: Bybio dainos
:: Blevyzgos
:: Kalbos pirtelė
:: Kempinligė
:: Klizma
:: Šūdų malūnas
:: Distrofikų arena
:: Nuorodos
:: Kontaktai
![](cite.jpg)
Boba su smegenais tinka į žmonas, o visos kitos tik seksui
![](foto.jpg)
![](kiawle%20resize.jpg)
|
|
Blevyzgos.lt
SEKSAS automobilyje
Sovietinėje spaudoje kažkada klaidžiojo karikatūra, kurioje
pavaizduotas automobilis rugiuose. Per metalinio žirgo stogą šake daužo
pusgirtis kolūkietis, o iš mašinos vidaus esą sklinda žodžiai: "Girdi,
brangioji, tai plaka mano širdis". Šis paveikslėlis galėjo tapti savotišku
seksualinių atsitikimų automobilyje simboliu. Tačiau daugiau apie tokių nuotykių
realybę sovietinėje spaudoje nebuvo užsimenama. Šiam tikslui mieliau buvo
renkamasi tam tikros ekspozicijos municipaliniuose stenduose "Oni pozoriat naš
gorod" ("Jie juodina mūsų miestą"), kur patekdavo Žemųjų Šančių sifilio
nešiotojai, Vilijampolės spirito alchemikai, Aleksoto turgaus stašaičiai,
Antrosios Birutės paleistuviai ir Kranausko gatvės valkatos.
Už meilę automobilyje - Vasermano tyrimas
Sekso automobiliuose tuometinė valdžia, suprantama, netoleravo. Milicija
dažnai patruliuodavo tose vietose, kur galėdavo apsistoti tokio sekso gerbėjai.
Kaune taip besimylinčių porelių pareigūnai neretai ieškodavo prie Kauno marių
esančiose atomobilių stovėjimo aikštelėse. Vienas kaunietis pasakojo, jog tais
laikais iš šių vietų jam yra tekę bėgti nuo milicijos, vairuojant nuosavą
automobilį be glaudžių ir su nusmauktomis kelnėmis. Nutvėrusi tokius tvarkos
pažeidėjus, milicija tempdavo juos tiesiog į "triperbarą", kur laukdavo gėdingas
patikrinimas. Tada būdavo rašomas protokolas, pranešama raguotosioms antrosioms
pusėms, darbovietei ir skiriama administracinė bauda.
Nūnai stojo demokratija, situacija pasikeitė. Policija kovoja su
organizuotu nusikalstamumu, "bravorščikais" ir pilstuko specialistais. Sekso
mėgėjus "pakuoja" nebent tada, kai apnuogintus savo potraukius jie ima
demonstruoti vidury baltos dienos kur nors miesto centre. Todėl piliečiams verta
pasidomėti šia motorizuotos meilės rūšimi. Ypač tiems, kurie jaučia tam tikrą
intymių santykių sustabarėjimą dėl pernelyg buitinės jų aplinkos.
Kur važiuoti?
Meilės automobilyje vietą reikėtų pasirinkti gerai išanalizavus apskrities
geografinę padėtį. Tačiau jau ir dabar galima teigti, jog šiam reikalui
geriausiai tiktų Kauno - Vilniaus atkarpa, kurioje daugiau miškų ir atokių
keliukų. Anot kai kurių kauniečių, tinka Šakių, Kačerginės, Kulautuvos kryptys.
Šiuose regionuose visai netoli kelio yra nemažai spygliuočių miškelių, todėl
išvengiama drėgme persisunkusių ir sunkiai pravažiuojamų keliukų. Šiuo požiūriu
visai niekam tikusi yra Jonavos, Marijampolės ar Prienų kryptis, kur augmenija
nėra tanki, drėgna, be to, mažiau įvažiavimų. Nenorintys ilgai gaišti
dažniausiai pasirenka Kleboniškio miškelį. Tačiau nereikia užmiršti, kad šioje
vietoje Kauno banditai mėgsta aiškintis savo santykius, ir čia kartais vykdomi
kraupūs nusikaltimai.
Prisnigus ar telkšant purvynams, reikia turėti galvoje, kad automobilis - ne
tankas ar amfibija. Galima greitai įklimpti, o potencialus fizinių geismų
objektas vietoj intymių glamonių turės demonstruoti vilkiko sugebėjimus. Be to,
gali tekti klampoti iki artimiausios traktorininko sodybos ir vėliau klausytis
pusgirčių kaimiečių priekaištų dėl išmalto kelio ir netikusios V.Landsbergio
politikos.
Anot motorizuotos meilės specialistų, geriausiai numatyti dvi ar tris atokias
vieteles, kur galėsite realizuoti savo intymiuosius ketinimus. Šios vietos
turėtų būti iš visų pusių apaugusios medžiais. Tačiau jokiu būdu ne poilsio
aikštelė su laužaviete, nes čia bet kuriuo metu gali atkakti girtų vietinių
gauja, visada norinti plytgaliais, šakėmis ir kirviais išsiaiškinti santykius su
atėjūnais. Įgimtas tautinis svetingumas su cepelinais ir vėdarais tokiais
atvejais užmirštamas.
Patogiausias automobilis - sena volga
Kai vieta jau numatyta, belieka (suprantama, jei yra galimybė) pasirinkti
automobilį. Geriausiai tokiam reikalui tiktų senutė "GAZ 21", kurioje nėra
greičių dėžės apatinės pertvaros priekyje, o pavaros perjunginėjamos prie vairo
įtaisyta svirtimi. Artėjant prie seksualinių geidulių objekto, išvengiama
varginančio kojų kilnojimo, norint patekti į partnerės "teritoriją". Šis
automobilis patogus ir dėl to, kad jo priekinė sėdynė yra vientisa. Susijaudinęs
niekada neįkrisite į tarpą, kuris naujesniuose automobiliuose skiria dvi
priekines sėdynes. Pagaliau senoji volga yra pakankamai didelė, kad kojomis
nereiktų remtis į vairą ir signalizuoti pro šalį bėgantiems briedžiams.
Nepaisant akivaizdžių volgos privalumų, vis dėlto daugelis pasakys, jog toks
"grabas" šventam reikalui nėra tinkamas - "nefasonas". Be to, šių automobilių
beveik nebėra, o jei dar rieda, tai nebent Mykolo Arkangelo pastangų dėka. Sunku
būtų tai nuneigti.
Tinka ir "landsberginis"
Tačiau renkantis automobilį, pirmiausia būtina atkreipti dėmesį į jo dydį.
Seksui automobilyje visai netinka, pavyzdžiui, "Ford Fiesta" arba "Nissan Micra",
nes juose per mažai vietos. Anot vieno automobilininko-kazanovos, mažuose
automobiliuose sugulę žmonės labai primena dvynukus, paguldytus į vienvietį
vežimėlį. Jie amžinai kliūva kojomis už atbrailų, netikėtai susimuša galvomis ir
garsiai aikčioja, kai keliu pataikoma į skaudžią vietą. Todėl idealiausias
šiuolaikinis automobilis galėtų būti "Mercedes 126" (vadinamasis landsberginis).
Jis didelis, patogus, minkštos sėdynės, didelės pastarųjų reguliavimo galimybės.
Neblogas yra ir "Mercedes 124", "Mercedes 123", "Audi 100", "Ford Scorpio",
"Ford Granada", "Mazda 929", "Opel Omega" - vietos juose taip pat pakanka. Tą
patį galima pasakyti ir apie 7-osios ir 5-osios klasės BMW. "Mercedes 130" ir 3-iosios
klasės BMW gali tikti nebent žemaūgiams (iki 1,60 m), nestambaus kūno sudėjimo
žmonėms, neturintiems judėjimo (rangymosi!
) sutrikimų. Apskritai vidutinės klasės mašinose gali mylėtis tik nebijantys
sunkumų judrūs, greitai prisitaikantys prie bet kokių gyvenimo sąlygų žmonės.
Vakaruose atlikti kai kurių seksologijos centrų tyrimai rodo, jog žmonės,
važinėjantys didesniais automobiliais, dažniau juose ir mylisi. Mažesniais
automobiliais važinėjantys asmenys yra nuosaikesni ir labiau linkę tai daryti
pašventintoje šeimos lovoje. Transporto priemonė savitai išreiškia erotinius jos
savininko ketinimus.
Ką daryti ir ko nedaryti
Patyrę seksualinių nuotykių automobiliuose mėgėjai pateikė keletą patarimų
ketinantiems pasilinksminti metaliniame žirge. Pasistenkite palaikyti pastovią
temperatūrą automobilio salone. Žymūs temperatūros svyravimai (ypač jei seksu
užsiimate ilgiau) gali sukelti slogą, galite peršalti ir susirgti kvėpavimo takų
ligomis ar net plaučių uždegimu. Jei automobilyje yra stoglangis, laikykite jį
truputį pravertą, kad iš vidaus neapgaruotų visi automobilio stiklai. Pradarytas
šoninis langas šiuo požiūriu nėra funkcionalus. Be to, šiltuoju metų laiku pro
šoninius langus patenka daugiau vabzdžių, kurie gali sugelti atsikišusias jūsų
kūno dalis. Patirtis rodo, jog dažniausiai sugeliami apnuoginti ir nesaugomi
vyrų sėdmenys. Kai lauke speigas, sėdmenis galima paprasčiausiai nušalti.
Neleiskite laiko veltui tuštiems pokalbiams, santykių aiškinimuisi ar
valgymui. Nepamirškite, ko čia atvažiavote, visa kita turi būti padaryta iki
atvykstant. Žinokite, kad bet kuriuo metu jus gali kas nors užklupti. Todėl
naudokitės proga. Dėl visa ko duris būtina užsirakinti iš vidaus, o raktelius
laikyti užvedimo spynelėje.
Jei saloną pasišildote varikliu, nepamirškite periodiškai jo išjungti.
Neturėtumėte pamiršti, jog su šiltu oru į vidų gali patekti ir nuodingo anglies
viendeginio. Ypač tai primintina buvusių tarybinių automobilių savininkams.
Retkarčiais neužmirškite apsidairyti pro langus, ar į jus, it kokio
pornofilmo herojus, nespokso pagiringi šlovingosios mūsų armijos dezertyrai arba
šiaip užklydę brakonieriai ir grybautojai. Jei ir viskas sklanžiai sekasi,
nepamirškite, kad gudriausi žmonės yra ne tie, kurie moka išsisukti iš keblių
situacijų, bet tie, kurie į jas apskritai nepakliūna. Todėl važiuodami mylėtis į
mišką turite būti budrūs ir pasiruošę patiems įvairiausiems netikėtumams.
©Saulius POCIUS, "Laikinoji sostinė"
|